VERZENDING

Wanneer je helemaal enthousiast bent over een product, dan wil je het ook zo snel mogelijk ontvangen. We begrijpen dat als geen ander.

Omdat onze producten rechtstreeks worden verzonden vanuit onze leveranciers hebben we hier niet altijd invloed op, maar we doen er wel alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Daarom hebben we de levertermijn bij elk product gezet zodat je hier op voorhand rekening mee kan houden. Wil je meer weten over onze verzending & retour policy? Ontdek deze dan hieronder.

Minimalistische en luxueuze barstoel japandi stijl

BENELUX

Onze algemene levertermijn voor kleine en middelgrote artikelen ligt tussen de 7 - 10 werkdagen binnen de BENELUX. Voor grote/zware artikelen kan dit langer duren, hiervoor kijk je best altijd eerst op de product pagina

Van zodra je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons de orderbevestiging + een mail wanneer je bestelling wordt verstuurd. Op die manier kan je steeds je bestelling volgen en bekijken wanneer je het zal ontvangen.

SHOP NU
Minimalistische interieurdecoratie en salontafel

EUROPA

Onze algemene levertermijn voor kleine en middelgrote artikelen ligt tussen de 14 - 21 werkdagen binnen EUROPA. Voor grote/zware artikelen kan dit langer duren, hiervoor kijk je best altijd eerst op de product pagina

Van zodra je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons de orderbevestiging + een mail wanneer je bestelling wordt verstuurd. Op die manier kan je steeds je bestelling volgen en bekijken wanneer je het zal ontvangen.

SHOP NU

RETOUR

De mogelijkheid van retourzending geldt gedurende 14 dagen. Indien er meer dan 14 dagen zijn verlopen sinds je aankoop, kunnen we je geen ruil of terugbetaling aanbieden.

Alleen ongebruikte artikelen die zich in dezelfde staat bevinden als waarin je ze hebt ontvangen, komen in aanmerking voor een retour. Het artikel moet ook in de originele verpakking worden teruggestuurd.

Sommige artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Dit staat ook steeds vermeld op de product pagina. Lees deze goed alvorens je een bestelling plaatst. Stuur in geen enkel geval je aankoop terug naar de leverancier/fabrikant. Zo loop je namelijk het risico van geen terugbetaling.

Inklapbare content

TERUGBETALINGEN

Na ontvangst en inspectie van de teruggezonden artikelen, sturen we je via e-mail een ontvangstbevestiging. We laten je ook weten of we je terugbetaling hebben goedgekeurd of geweigerd. Als we je terugbetaling goedkeuren, wordt deze verwerkt en binnen een bepaald aantal dagen automatisch via je creditcard of je oorspronkelijke betalingsmethode verrekend.

In bepaalde gevallen wordt slechts een gedeelte van de prijs terugbetaald:

  1. artikelen die zich niet in hun oorspronkelijke staat bevinden, beschadigd zijn of waarvan onderdelen ontbreken, en waarbij dit niet aan ons te wijten is;
  2. artikelen die niet binnen een periode van 14 dagen na levering worden teruggestuurd;

VERLATE OF ONTBREKENDE TERUGBETALINGEN

Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening.
Neem dan eventueel contact op met de uitgever van je creditcard. Het kan even duren voor je terugbetaling te zien is. Als dat niet het probleem is, neem dan contact op met je bank. Vaak is er tijd nodig om een terugbetaling te verwerken.

Heb je eerst al deze stappen gedaan, maar heb je je terugbetaling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via hello@merraki.be.

SALE ARTIKELEN

Er kunnen geen terugbetalingen worden gedaan voor artikelen die zijn afgeprijsd.

RUILEN

We vervangen alleen defecte of beschadigde artikelen. Als je een artikel wilt ruilen tegen hetzelfde artikel, stuur dan een e-mail naar hello@merraki.be met duidelijke vermelding van je ordernummer.

GESCHENKEN

Als het gaat om een artikel dat specifiek als cadeau gekocht is en rechtstreeks naar jou is verstuurd, ontvang je een tegoed voor de waarde van het teruggestuurde artikel. We sturen je een cadeaubon zodra we het teruggestuurde artikel hebben ontvangen.
Indien het artikel bij aankoop niet als cadeau is aangemerkt of de gever het artikel eerst zelf in ontvangst heeft genomen en pas daarna aan jou heeft gegeven, betalen we het artikel terug aan diegene die het jou gegeven heeft en krijgt diegene dus bericht dat je het hebt teruggestuurd.

VERZENDING

Om je artikel terug te sturen, klik je op de knop retouraanvraag of ruilaanvraag en volg je verdere instructies die je per mail ontvangt. De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel zijn voor eigen rekening. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

De klant is verplicht om alle teruggestuurde artikelen te verzenden met een traceeroptie. Indien dit niet wordt gedaan, loop je het risico om de terugbetaling te verliezen.

LEES OOK

Minimalistische interieur artikelen en decoratie tray

Betalingsmogelijkheden

MEER INFO

We bieden zeer veel betalingsmogelijkheden om onze klanten zo veel mogelijk gemak te bieden. Kies uit verschillende opties zoals Bancontact, Paypal, Payconic, Creditcard, IDEAL en zoveel meer.

Veelgestelde vragen

MEER INFO

Heb je vragen over onze producten of diensten? Bekijk dan onze veelgestelde vragen voor snelle en eenvoudige antwoorden op de meest gestelde vragen.